

Silnik 1700W - z dużą rezerwą dla najcięższych zastosowań.
DIGITRONIC® - pełnozakresowa elektronika: precyzyjne dopasowanie mocy do zastosowania.
3 uchwyty AVS z miękkim chwytem.
Całkowicie metalowa obudowa przekładni -optymalne osadzenie przekładni dla zwiększenia żywotności.
Kontrolka serwisowa.
System automat. smarowania: większa trwałość.
Konstrukcja silnika w linii: wygoda przy stos. poniżej pasa.
Dane techniczne:
Moc wejściowa (W): 1700
Prędkość bez obciążenia (obr/min): 125 - 250
Energia udaru (EPTA) (J): 20
Częst. ud. przy pełnym obc. (ud./min): 975 - 1950
Pręd. przy pełnym obciąż. (tryb miękki) (obr/min): 125 - 250
Maks. zdolność wierc. z wiertłem tunel. (mm): 80
Maks. zdolność wiercenia koronką rdzeniową (mm): 150
Uchwyt narzędzia: SDS-Max
Poziom wibracji przy wierc. (m/s2 ): 12.5
Poziom wibracji przy dłutowaniu (m/s2): 11
Waga (kg): 11.8
Opakowanie: Walizka.
Dane producenta
TTI Eastern Europe Sp. z o.o
Komitetu Obrony Robotników 45a
02-146 Warszawa
Poland
+48 242 424 004